Take Advantage of InterNACHI-Québec's exclusive E&O program NOW October 15th deadline

If you live in Québec, and are not taking advantage of our exclusive (to Québec members of InterNACHI) E&O Plan, you should! You have until October 15th to join and now is the time! This is the best plan!

Si vous habitez au Québec et ne prenez pas avantage de notre plan exclusif(pour les membres InterNACHI au Québec) d’assurance E&O, vous vous devez de le faire! Vous avez jusqu’au 15 octobre pour en profiter! C’est le meilleur plan!

G.

Gilles, thank you (and your team) from all of us interNACHI members.
This is for real and I encourage every interNACHI member to do like I did and join the new and improved Hub insurance E&O plan.
We not only get great coverage with Hub but if you are an internachi member you also get a CMI automatic discount. I have made the switch from the old Hub plan to the new and improved Hub plan. (Hub will reimburse what is left on the policy, carry forward the coverage and you get a huge rate reduction).
Marc-Andre Beauchemin
Merci à toi Gilles (et à ton équipe), de la part des membres.
C’est la vérité, et j’encourage tous les membres de interNACHI de faire comme moi et de tranferrer la police de Hub au nouveau programme pour l’assurance pour erreurs et omissions.Non seulement nous sommes bien assurés par Hub si nous sommes membres de interNACHI, mais nous avons aussi un rabais automatique lorsque nous sommes CMI. J’ai changé. (Hub remboursera le temps qu’il reste sur votre police et il vous en coûtera beaucoup moins pour votre assurance pour erreurs et omissions).
Marc-Andre Beauchemin

Gilles, thank you (and your team) from all of us interNACHI members.
This is for real and I encourage every interNACHI member to do like I did and join the new and improved Hub insurance E&O plan.
We not only get great coverage with Hub but if you are an internaCHI member you also get a CMI automatic discount. I have made the switch from the old Hub plan to the new and improved Hub plan. (Hub will reimburse what is left on the policy, carry forward the coverage and you get a huge rate reduction).
Marc-Andre Beauchemin
Merci à toi Gilles (et à ton équipe), de la part des membres.
C’est la vérité, et j’encourage tous les membres de interNACHI de faire comme moi et de tranferrer la police de Hub au nouveau programme pour l’assurance pour erreurs et omissions.Non seulement nous sommes bien assurés par Hub si nous sommes membres de interNACHI, mais nous avons aussi un rabais automatique lorsque nous sommes CMI. J’ai changé. (Hub remboursera le temps qu’il reste sur votre police et il vous en coûtera beaucoup moins pour votre assurance pour erreurs et omissions).
Marc-Andre Beauchemin

From Take Advantage of InterNACHI-Québec’s exclusive E&O program NOW October 15th deadline - InterNACHI Inspection Forum http://www.nachi.org/forum/f48/take-advantage-international-association-certified-home-inspectors-quebecs-exclusive-e-and-o-program-now-october-15th-deadline-94920/#ixzz3FZDCskbh

Nice going guys glad to see it working .

Thanks Roy!!

G